دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای سفر به وان ترکیه

۳۳۶ بازديد

راهنمای سفر به وان ترکیه

شهر وان، یکی از بزرگ‌ترین شهرها در ناحیه شرقی ترکیه و یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین شهرها در این کشور زیبا است. کاوش‌هایی که در شهر وان و مناطق اطراف آن انجام شده و آثار باستانی یافت شده در این مناطق نشان دهنده این موضوع است که قدمت وان به چیزی حدود 3400 سال پیش باز می‌گردد. این شهر کوهستانی با آب و هوای اغلب خنک و یکی از مقاصد گردشگری و شهرهای توریستی کشور ترکیه، در بیشتر ایام سال میزبان مسافران و گردشگرانی از سرتاسر دنیا است که بخش زیادی از آن‌ها را ایرانیان تشکیل می‌دهند.

نزدیکی وان به ایران و وجود بازارهای متعدد این شهر را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان تبدیل کرده است. تورهای وان ترکیه همه ساله در کشور ما برگزار می‌شوند و مسافران این امکان را دارند که با رزرو آن‌ها به راحتی به شهر وان سفر کنند. برای سفر به این شهر چند انتخاب پیش روی شما است. تور مستقیم وان ترکیه یا تورهای گردشگری در ترکیه که اقامتی چند روز در شهرهای مختلف دارند.

نحوه سفر به وان ترکیه

با توجه به اینکه شهر وان فاقد فرودگاه بین‌المللی است، تورهای مستقیم در صورتی که مقصد از همان ابتدا شهر وان باشد با اتوبوس برگزار می‌شوند. البته این شهر یک فرودگاه داخلی دارد که همه روزه پروازهای رفت و برگشتی به استانبول، آنتالیا و ازمیر در آن انجام می‌شوند. مسافرانی که قصد سفر با تور وان VIP را داشته باشند، امکان سفر به این شهر از این طریق را هم دارند.

منبع : تور وان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.