شنبه ۲۵ فروردین ۰۳

چرا حرف آخر بهترین راهکار کنکور است ؟

۶۴۱ بازديد

بهترین منابع کنکور را در موسسه حرف آخر پیدا کنید. حرف آخر یک متد جدید آموزش کنکور می باشد ، یادگیری آسان منابع با تدریس بهترین اساتید کنکور رمز موفقیت دانش آموزان موسسه حرف آخر است. دی وی دی های موسسه حرف آخر چرا شماره 1 بهترین منابع کنکور در ایران می باشند ؟

چگونه با حرف آخر رشته پزشکی قبول شویم ؟

یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین رشته‌های گروه تجربی، رشته پزشکی است. این رشته هر سال، داوطلبان بسیار زیادی دارد و رشته پرطرفداری بین دانش‌آموزان محسوب می‌شود. اکثر دانش‌آموزان تجربی، آرزوی قبولی در این رشته دشوار را دارند. قبولی در این رشته کار به نظر دشواری می‌آید اما امکان‌پذیر است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از انتخاب رشته باید به آن توجه کرد، بررسی اطلاعات کامل در مورد رشته تحصیلی است. شما با داشتن اطلاعات کامل در مورد مراحل تحصیل می‌توانید به اهداف خود برسید.

 

رتبه لازم برای قبولی در پزشکی چیست؟ بدون شک یکی از مهم‌ترین سوالات دانش‌آموزان در مورد این رشته، رتبه قبولی است. این رشته داوطلبان بسیار زیادی دارد و رقابت برای قبولی سنگین است. معمولا بازه قبولی در این رشته زیر ۵۰۰ است اما این عدد نسبت به دانشگاه و سال کنکور متفاوت است. اگر برای قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور تلاش می‌کنید باید به فکر رتبه زیر ۱۰۰ باشید. جهت دریافت درصدهای لازم برای قبولی در رشته پزشکی با مشاوران موسسه حرف آخر تماس بگیرید و یا کلمه پزشکی را به سامانه ۱۰۰۰۴۹۲۱ ارسال کنید.

 

چرا حرف آخر بهترین راهکار کنکور است ؟

کلاس مجازی خصوصی بهترین اساتید کنکور

۱- تکنولوژی نوین آموزشی دلیل مهمی که میگوییم حرف آخر بهترین راهکار کنکور است

حرف آخر با تکنولوژی نوین آموزشی خود سبب شکل گیری یک تحول بزرگ در بحث یادگیری داوطلبان و دانش آموزان شده است. موسسه حرف آخر از فناوری درگیر نمودن هر دو نیمکره مغز استفاده می کند. بنابراین در حرف آخر از تمام ظرفیتهای مغز برای یادگیری استفاده می گردد. این یکی از دلایل اصلی است که ما میگوییم حرف آخر بهترین راهکار کنکور است. این تکنولوژی نوین آموزشی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. این روش تدریس مدرن جز یکی از روشهای موفق در زمینه تدریس می باشد که معتبرترین و بزرگترین موسسات و مدارس و همچنین آکادمی های آموزشی از آن بهره می برند.

منبع : https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/968630-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85

اصول مطالعه موثر در کنکور

با اینکه داشتن رنامه ریزی منظم و دقیق حرف اول را در بهتر درس خواندن می زند اما نکات مهم دیگر را نیز باید در نظر گرفت. برای بهبود و افزایش توان یادگیری باید اصولی را با دقت اجرا کنید؛ زیرا فقط با رعایت این اصول می‌توانید بهتر بیاموزید و از وقت خود حداکثر استفاده را ببرید. برخی از این اصول عبارتند از:

  1. تعیین هدف: شما باید قبل از مطالعه برای خودتان هدفی را مشخص کنید، به این معنی که این درس را به چه منظوری می‌خواهید مطالعه کنید، آیا فقط نکته‌های اصلی درس را می‌خواهید یا قصد دارید همه مطالب کتاب را بفهمید.
  2. تعیین مدت زمان مطالعه: باید معلوم کنید چه مقدار زمان می‌خواهید صرف مطالعه کنید. تعیین زمان و مقدار مطالعه به فراگیر آرامش می‌دهد و این آرامش موجب افزایش میزان یادگیری و سرعت مطالعه می‌شود.
  3. مطالعه فعالانه داشته باشید: دانش‌آموزی که به منظور یادگیری و به صورت هدفدار مطالعه می‌کند، برای یادگیری بهتر باید مطالعه فعال داشته باشد. شما می‌توانید با خلاصه‌برداری، حل تمرین، علامت‌گذاری و گزینش نکته‌های مهم، مطالعه خودتان را فعال کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.