جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

مفهوم رولپلاک چیست؟

۵۷۳ بازديد

مفهوم پیچ رولپلاک نمای ساختمان

شاید برای شما پیش آمده باشد که از خود سوال کنید پیچ رولپلاک نمای ساختمان چیست و اصلا به چه معنی می باشد؟

واژه های پیچ رولپلاک نما ساختمان، راپل کاری، پیچ رولپلاک نما بدون داربست (با استفاده از طناب) و ... به یک معنا و مفهوم می باشند و همه این ها به معنی رولپلاک نما ساختمان می باشد.

جلسه اول رایگان! همراه با تعیین سطح رایگان
فوت و فن های طراحی سایت رو اینجا یاد بگیر
تیرگی آرنج و زانوهاتو با این کرم برطرف کن
معرفی ۱۰ شخصیت آنتاگونیست‌ آثار اسلشر

شما می توانید از دیگر روش ها برای پیچ رولپلاک نمای ساختمان مانند داربست زدن و استفاده از بالابر های مخصوص به این کار بهره بگیرید؛ اما پیشنهاد می شود از روش راپل کاری استفاده کنید، زیرا هم هزینه کمتر، هم وقت کمتر و کیفیت بهتری را در بر خواهد داشت.

امروزه و با توجه به قیمت راپل کاری که بسیار به صرفه تر از داربست (با توجه به بالا بودن تعرفه داربست فلزی در سال ۹۹) و همینطور استفاده از بالابر می باشد، مردم به بهره گیری از هنر کار در ارتفاع برای انجام کار های ساختمانی خود روی آورده اند و سر افراد راپل کار در این روز های سال بسیار شلوغ می باشد. لازم به ذکر است که قیمت پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان نسبت به کارایی که ارائه می دهد بسیار مناسب می باشد.

همانطور که می دانید اببندی نما و پیچ کردن سنگ نما و هرکاری که مربوط به نمای ساختمان باشد دارای مراحل زیادی است؛ در ادامه با این مراحل آشنا می شویم و مزیت های پیچ رولپلاک نما بدون داربست (با استفاده از هنر راپل کاری) را به شما خواهیم گفت.

مفهوم رولپلاک چیست؟

بگذارید اول به شما بگوییم که اصلا رول پلاک چیست و چه کاربردی دارد؛ رولپلاک به قطعه ای پلاستیکی (معمولا در ساخت رولپلاک از پلاستیک استفاده می شود و کمتر می توان دید که از فیبر یا جنس های دیگر باشد) می گویند و در مفهوم پیچ رولپلاک نما، رول پلاک به معنای وسیله ای برای اتصال پیچ به ملات پشت سنگ می باشد.

همانطور که گفته شد، پیچ رولپلاک نمای ساختمان دارای مراحل مختلفی می باشد که در ادامه متذکر می شویم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.