چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی رمان های عاشقانه و جذاب

۶۴۷ بازديد

معرفی رمان های عاشقانه و جذاب

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه جست و جو کنیم. کتاب‌ها، می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

 

آدلف

آدلف دانلود کتاب


آدلف یک جوان اشراف‌زاده فرانسوی است که تصمیم می‌گیرد بار سفر ببند تا تجربه‌های جدیدی به دست آورد. تا بعد از این ماجراها، بتواند جانشین شایسته‌ای برای پدرش شود. در همین روزها، عاشق دختری به نام النور می‌شود که معشوق یک کنت لهستانی است. هر چقدر زمان می‌گذرد، عشق آدلف به النور کمتر می‌شود، اما نمی‌تواند این رابطه را به راحتی پشت سر بگذارد و آن را تمام کند. داستان این کتاب باعث رونق دانلود رمان عاشقانه در کشورمان ایران شد.

تو

 تو دانلود کتاب


تو رمانی با مضمون عاشقانه و جنایی است از کرولاین کپنس. ماجرای این کتاب از این قرار است که جو گلدبرگ کتابفروشی است که عاشق یکی از مشتریانش می‌شود. مشتری دختر جوان و زیبایی است به نام بک گوئینویر که تمام روزمره‌های زندگیش را در توییتر می‌نویسد. این موضوع باعث می‌شود جو از زیر و بم زندگی بک سر در بیاورد… جو با تکیه بر این همه اطلاعاتی که از بک دارد پیش می‌رود و آنقدری عاشق است که برای رسیدن به او هر کاری می‌کند.

من پیش از تو چگونه بودم؟

من پیش از تو دانلود کتاب

 

من، پیش از تو رمانی عاشقانه از جوجو مویز نویسنده انگلیسی است. داستان کتاب درباره‌ی زندگی عاشقانه‌ی لوییزا و ویل است. لوییزا دختر جوانی است که در تامین مخارج خانواده کمک می‌کند. او به تازگی کارش را از دست داده است و حالا به شدت دنبال کار می‌گردد. وقتی آگهی استخدام پرستاری از یک مرد جوان توانخواه را می‌بیند به مصاحبه می‌رود و موفق می‌شود که کار را هم بگیرد. اما از دلیل اصلی استخدام شدنش خبر ندارد. لوییزا حالا پرستار ویل است. ویل به دلیل تصادفی فلج شده است تصمیم گرفته که با خودکشی به زندگی‌اش پایان بدهد. مادرش، که از تصمیم او باخبر است، می‌خواهد با استخدام دختری جوان و زیبا به عنوان پرستار، به زندگی پسرش روح و طراوت ببخشد. اما لوییزا از این قضیه بی‌خبر است.

از روی کتاب من، پیش از تو در سال ٢٠١۶ فیلمی با همین عنوان با بازی امیلیا کلارک و سم کلفلین ساخته شد.

 

اگر دوست دارید با زندگی و دیگر رمان‌های جذاب جوجو مویز آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه زیر بزنید:

آشنایی با جوجو مویز و رمان‌هایش

قسمتی از فیلم سینمایی من پیش از تو را در ویدیو زیر می‌توانید ببینید. این فیلم با بازی امیلیا کلارک، بازیگر معروف سریال بازی تاج و تخت موفقیت بسیاری در گیشه به دست آورد و به سرعت معروف شد.

 

سیگار شکلاتی

سیگار شکلاتی دانلود کتاب

 

سیگار شکلاتی نام رمانی است از هماپوراصفهانی در ژانر عاشقانه و جنایی. هما پوراصفهانی این روزها در بازار رمان و داستان ایرانی صاحب نام شده و کتاب‌هایش به سرعت در لیست کتاب‌های پرفروش قرار می‌گیرد. شهرت این رمان‌ها تا حدی در گرو حضورشان در سایت‌های دانلود رمان مانند رمان نودوهشتی‌ها  و یک رمان است. البته پس از مدتی پوراصفهانی از همه‌ی طرفدارنش خواست تا این کتاب‌ها را به صورت قانونی هم تهیه کنند.

ماجرای کتاب سیگار شکلاتی درباره شهراد، اردلان و ساراست. شهراد پسر جوانی است که بار سنگین گذشته‌ای تلخ را به دوش می‌کشد. اردلان فردی فداکار است. سارا هم دختری داغ‌دیده با شخصیتی قوی و مستقل است که در پی انتقام‌جویی خود را در باتلاقی بی‌انتها غرق می‌کند.  بین این سه یک مثلث عشقی شکل می‌گیرد.

 

اگر دوست دارید بقیه آثار هما پور اصفهانی را بخوانید، می‌توانید وارد صفحه زیر شوید:

آشنایی با همه رمان های هما پور اصفهانی

یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام دانلود کتاب

 

یک عاشقانه آرام داستانی بلند با حس و حال شاعرانه و لطیف است.  پرش‌های زمانی ندارد و جز در بعضی یادآوری‌ها سیر آن خطی است. زندگی یک زوج را روایت می‌کند که شخصیت اصلی یعنی گیله‌مرد، یک معلم ادبیات است. او فعالیت‌های سیاسی انجام می‌دهد و در یکی از سفرهای خود با دختری آذری به نام عسل آشنا شده و ازدواج می‌کند. گیله‌مرد و همسرش هر سه‌شنبه به دیدار کودک‌های بیمار می‌روند و این‌گونه به قول خود، در کمرکش هفته (سه‌شنبه) از بطالت رها می‌شوند.

در یک عاشقانه‌ی آرام شما با نثری شبیه به شعر روبه‌رو خواهید شد. نویسنده احساسات و عواطف خود را در قالب نامه به همسر خود منتقل می‌کند و از او می‌خواهد که عشق بین آن دو هیچ‌گاه دچار روزمرگی نشود. همان‌جا که می‌گوید: مگذار عشق به عادت دوست داشتن تبدیل شود!

 

پیشنهاد می‌کنیم اگر به مطالعه در زمینه رمان و داستان علاقه دارید، حتما سری به صفحه «دانلود رمان» طاقچه بزنید و در میان قفسه‌های چرخی بزنید.

دانلود رمان

 

مبارزه در راه زندگی، همراه با جنگجوی عشق

جنگجوی عشق دانلود کتاب

 

جنگجوی عشق، داستان زنی مبارز را روایت می کند. مبارزه ای نه در راه وطن یا عقیده، که در راه نزدیک‌ترین و پرتپش‌ترین مفهوم انسانی: عشق. او که پر است از پرسش‌هایی درباره‌ی رابطه، زندگی، ازدواج و غیره، آن قدر ایستادگی می‌کند تا بالاخره راه خود را پیدا کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.