سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

حذف اکانت تلگرام

۸۷۳ بازديد

اگر تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت تلگرام خود اقدام کنید در این مقاله با موبایل کمک همراه باشید. Telegram – تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام دیلیت کنید باید بدانید که گزینه دیلیت اکانت تلگرام به صورت پیش‌فرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود از تلگرام، باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به پاک کردن اکانت خود خود کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه پاک کردن اکانت تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

این مطلب در تاریخ دوم اردیبهشت ماه 97 آپدیت شده است و طبق تغییرات جدید تلگرام، آموزش مجددا بازنویسی شد.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)9099070345

مرحله 1: ورود به سایت تلگرام و وارد کردن شماره موبایل تلگرام

همانطور که بالاتر خدمتتان عرض کردیم، دیلیت اکانت تلگرام با موبایل ممکن نیست و باید حتما وارد سایت تلگرام شوید.

Deactivate Telegram

step 1 delete account telegram

در این صفحه، شماره موبایل خود را وارد نمایید. (۹۸+ را به‌جای صفر اول وارد کنید) و روی Next کلیک کنید.

مرحله 2: دریافت پسورد حذف تلگرام و وارد کردن آن در سایت تلگرام

دریافت پسورد برای حذف اکانت تلگرام

در همین لحظه پیامی به تلگرام شما فرستاده می‌شود که حاوی یک رمز حذف اکانت تلگرام شما می‌باشد. اکنون کافیست پسوردی را که دریافت کرده‌اید، در قسمت Confirmation code وارد کرده و روی Sign in کلیک نمایید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

مرحله 3: نکات مهم قبل از دیلیت اکانت کردن تلگرام 

در این صفحه تلگرام نکاتی را قبل از انجام پاکر کردن حساب، به شما گوش زد می‌کند. “توجه داشته باشید که اگر حساب خود را حذف کنید، تمام پیام‌ها، گروه‌ها و مخاطبین شما به جای بازیابی، حذف می‌شوند.”

هشدار تلگرام: لطفا در صورتی حساب خود را حذف کنید که دیگر به هیچ عنوان نمی‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر شما اکانت خود را حذف کنید، شاید تا چند روز نتوانید مجددا ثبت نام کنید.

در آخر این صفحه و در قسمت Why are you leaving?، تلگرام علت اینکار را از شما جویا می‌شود که شما مختارید این قسمت پر کنید و یا خالی بگذارید. بر روی گزینه Done کلیک کنید.

نکات مهم قبل از دیلیت اکانت تلگرام مرحله 3

بیشتر بدانید: برای تغییر شماره تلگرام یا change number می‌توانید مقاله “آموزش تغییر شماره در تلگرام” را بخوانید.

مرحله نهایی: آیا از پاک کردن اکانت تلگرام اطمینان دارید؟

در این مرحله تلگرام برای آخرین بار از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت تلگرام خود اطمینان دارید؟! شما با کلیک کردن بر روی گزینه Yes, delete my account اکانت تلگرام خود را دیلیت کردید.

دیلیت اکانت تلگرام

اکنون اکانت و سابقه فعالیت شما در تلگرام به طور کامل حذف خواهد شد و برای تمام مخاطبین شما به جای اسم شما در تلگرام، delete account نوشته می‌شود.

حذف اکانت تلگرام

جمع‌بندی و نکات مهم

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دیلیت اکانت تلگرام پرداختیم. توجه داشته باشید چنانچه در روز چندین بار اقدام به پاک کردن اکانت خود نمایید، شماره شما فلود یا phone number Flood می‌شود که برای رفع آن می‌توانید مقاله “رفع مشکل فلود Phone Number Flood تلگرام” را مطالعه نمایید. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.